Translate

2015/11/03

Halloween Party!!

10月最後の土曜日に西宮インターナショナルスクールでは、毎年恒例のハロウィン・パーティーを開催しました♪

当日はいろんな仮装をした子ども達と先生とスタッフとゲームやクラフトで楽しんだ後は、お待ちかねの "Trick or Treat!" タイムです。スクール内を練り歩き、各部屋でお菓子をもらいました!

小学生の部は、これまた恒例のボーリング大会です。私たちの4レーンは、仮装したボーラーで盛り上がりました!!

それでは、当日の各クラスの様子をご覧ください。

We had Halloween Party on the last Saturday of October.  Kids and teachers were in a various costume and enjoy games, crafts and "Trick or Treat" parade!!  Elementary kids had a bowling game with teachers.  Off course, they got a Treat after the game♪   Please enjoy some class photos!

[Mothership & Playschool ]



 
 
[Jr.Kinder & Kinder ]


 
 
 
[ Afterschool ]


 
 
 
[ Elementary & Intensive ]
 




たくさんの笑顔があふれた楽しい一日でした。
次は、12月20日(日)のクリスマスパーティです。こちらもお楽しみに~♪

SO MANY HAPPY SMILES on that day!!  The Christmas Partty is coming up on Sunday, December 20♪



No comments:

Post a Comment